пятница, 3 января 2020 г.

Тези науково-дослідницької роботи «Голокост та право людини на життя»


Тези науково-дослідницької роботи
«Голокост та право людини на життя»
Роботу виконала Жора Людмила Станіславівна, здобувачка освіти 10 класу, КЗ Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ», Добровеличківської районної ради.
Актуальність роботи.  У ХХ–ХХІ ст. війни, військові конфлікти, сутички стали надто поширеним явищем. Якими б вони не були за своїм змістом, характером, у соціальному відношенні все ж радикально впливають на права людини, головним чином — серйозно їх порушують. Події Другої світової війни і, в першу чергу, Голокосту засвідчили повну беззахисність людини перед державою, незважаючи на весь попередній розвиток концепції прав людини в різних країнах. Нацистський Райх порівняно легко пройшов шлях від незначного обмеження основних свобод і прав певних груп осіб «задля загального блага» до фізичного винищення цих осіб, називаючи це внутрішньою політикою і суверенною справою держави, в яку ніхто не мав права втручатися. Цими питаннями і зумовлена актуальність роботи.
На основі наукових досліджень, які об’єктивно розкривають причини, перебіг і наслідки минулого, потрібно об’єктивно проаналізувати Голокост як порушення фундаментальних прав людини в роки Другої світової війни в Україні та в рідному краї.
Суспільна актуальність науково-дослідницької роботи диктується необхідністю гуманізації міжнаціональних стосунків та дотриманням фундаментальних прав  і свобод людини.
             Мета даної роботи полягає у тому, що  на основі виявленого комплексу джерел, досягнень історіографії об’єктивно висвітлити трагедію Голокосту як порушення фундаментальних прав людини  на життя в роки Другої світової війни, зокрема, на території рідного краю.
Для реалізації поставленої мети поставлені наступні дослідницькі завдання:
-   з’ясувати, як пов’язані питання Голокосту та право людини на життя;
- охарактеризувати Голокост - трагедію єврейства як порушення  фундаментального права людини на життя;
- дослідити регіональні особливості геноциду єврейського населення в Добровеличківському районі в роки Другої світової війни.
Предмет дослідження: Порушення права на життя як  складова політики геноциду єврейського народу під час Другої світової війни, зокрема, на території  Добровеличківського району.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у наступному:
– вперше описано геноцид єврейського населення як  порушення права людини на життя на Добровеличківщині.
Війни ХХ сторіччя є яскравим прикладом нехтування людським життям. Вони  позначилися страшними злочинами проти людської спільноти. Настільки масштабного, зухвалого порушення прав людини історія ще не знала.
 Під час написання науково-дослідної роботи ми встановили що, серед причин Голокосту є характерні конкретно для України – відсутність української держави та панування сталінського тоталітарного режиму. Дослідивши питання Голокосту, як порушення прав людини на життя  в роки Другої світової війни, на прикладі Добровеличківського району, можна прийти до висновку, що винищення євреїв було загальною трагедією всього людства, та насамперед і найбільшою мірою – трагедією єврейського та українського народів. Це ганебне порушення прав людини, відмова 6 мільйонам людей у праві на життя, тільки через те, що вони інші.
Як неоцінена трагедія українського народу - Голодомор, так само належно неоцінена і катастрофа євреїв, які за вироком німецького нацизму мали бути повністю знищені, а після цього мало б «остаточно» вирішитися і слов’янське питання.





1 комментарий:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить